Δυνάμωσε την μέση σου με την άσκηση Superman

2017-06-30 16:28
 

Δυνάμωσε την μέση σου με την άσκηση Superman

Ο πραγματικός Superman είχε μια μέση από ατσάλι, αλλά εμείς οι κοινοί θνητοί πρέπει να γυμναζόμαστε τακτικά για να βελτιώσουμε την στάση του σώματος και να προστατεύσουμε την σπονδυλική μας στήλη.

Εκτέλεσε την παρακάτω παραλλαγή της κλασσικής άσκησης superman που εστιάζει στην πλάτη σου σε όλο της το εύρος, καθώς και στους ώμους, γλουτούς και δικέφαλους μηριαίους (hamstrings).

Διάβασε περισσότερα εδώ

Ασκήσεις για μια υγιή μέση

Ένα στοιχείο που όλοι οι τραυματισμοί στην μέση έχουν κοινό, είναι ότι η θεραπεία περιλαμβάνει άσκηση και φυσική κατάσταση.

Μια σειρά από καλές ασκήσεις, στις οποίες συμμετέχεις σε συνεχή βάση, είναι ένα σημαντικό κομμάτι της μείωσης των πιθανοτήτων να επαναληφθεί ο πόνος στην μέση. Τα καλά νέα είναι ότι υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία ασκήσεων και επιλογών για να βελτιώσεις την φυσική σου κατάσταση, όπου μπορείς πάντα να βρεις κάποιες που σου αρέσουν και είναι αποτελεσματικές.

Διάβασε περισσότερα εδώ

Τα αποτελέσματα της πρωτεΐνης στο βάρος, την περιφέρεια της μέσης και στην υγεία σου

Η πρωτεΐνη δεν λαμβάνει την ίδια προσοχή, όσο οι υδατάνθρακες και τα λιπαρά, αλλά νέες έρευνες επισημαίνουν τις σημαντικές της συνεισφορές.

Τα λιπαρά και οι υδατάνθρακες έχουν όλη την προσοχή, και γρήγορα έχουν και όλη την φήμη, αλλά η πρωτεΐνη, ο παράγων που χτίζει τον μυικό ιστό, είναι το ποιο σημαντικό διατροφικό στοιχείο. Απλά δεν είναι πολύ ελκυστικό και αυτό γιατί λίγοι υποφέρουν από έλλειψη πρωτεΐνης ή από πλεόνασμα.

Διάβασε περισσότερα εδώ

10 ασκήσεις για ενδυνάμωση της μέσης

Ο καλύτερος τρόπος για την αποφυγή τραυματισμού και πόνου στην μέση είναι η ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος. Με την εφαρμογή κάποιων απλών ασκήσεων μπορούμε να δυναμώσουμε την μέση και να αντιμετωπίσουμε κάποια επεισόδια πόνου.